Friday 17 March 2017

Filled Under:

Lelaki Yang Dipercayai Suami Lana Nordin Tunjuk Isyarat Jari Tengah dan…… Ketika Terbabit Dalam Kemalangan Kecil Jadi Tular

Lelaki Yang Dipercayai Suami Lana Nordin Tunjuk Isyarat Jari Tengah  dan…… Ketika Terbabit Dalam Kemalangan Kecil Jadi Tular




Johor Bahru - Satu rakaman video yang memaparkan satu kemalangan kecil yang berlaku di jalan raya di Johor Bahru berhampiran laluan kedua Malaysia- Singapura pada Selasa lalu jadi tular di media sosial.

Kemalangan itu membabitkan dua buah kereta yang masing-masing menggunakan jalan yang sama untuk menuju ke Singapura. Keadaan jalan pada ketika itu sangat sesak dan setiap laluan dipenuhi dengan berbagai kenderaan.

Laporan dari laman Stomp Singapura, seorang wanita mendakwa suaminya pada ketika itu dalam perjalanan pulang ke rumah dari pejabatnya di Johor Bahru. Kesesakan jalan raya terjadi ketika itu akibat terlalu banyak kenderaan yang masing-masing menuju ke Singapura.

Sebuah kenderaan jenis Toyota Alphard secara tiba-tiba cuba memotong kereta suami wanita terbabit. Kemudiannya, suami wanita itu memberikan laluan kepada kereta yang berwarna hitam berkenaan, malangnya kereta tersebut dikatakan ingin juga menyelit yang akhirnya menyebabkan perlanggaran dan terkena kereta suaminya.

Difahamkan, pemandu kereta terbabit dipercayai seorang lelaki Caucasian lalu memberikan isyarat dan menunjukkan bahawa keretanya telah dilanggar oleh kereta suami wanita tersebut.





Ekoran kejadian itu, lelaki berkenaan seperti tidak berpuas hati dan mula membebel serta menyalahkan kereta suami wanita tersebut dan kelihatan lelaki itu telah mengeluarkan kata-kata kesat seperti cacian dan makian.

Lelaki terbabit secara tiba-tiba keluar dari keretanya serta mengambil telefon miliknya yang berada di dalam kereta. Lelaki itu dikatakan telah meminta maklumat peribadi dari suami wanita berkenaan. Namun, suaminya menyatakan dia tidak akan memberikan sebarang maklumat tentang dirinya malah suaminya menyatakan bahawa lelaki itu yang bersalah kerana telah melanggar keretanya.

Oleh kerana tidak berpuas hati apabila suami wanita itu tidak mahu berikan maklumat, lelaki itu berang serta menunjukkan jari tengah sebagai tanda kemarahannya. Rakaman video tersebut hanya berakhir di situ.



Melalui rakaman video itu, rata-rata netizen mendakwa bahawa wanita yang bersama pemandu Toyota Alphard tersebut adalah aktres cantik Lana Nordin, manakala, lelaki terbabit adalah suaminya yang dikenali sebagai David Mckienzie. - Koleksi Viral

sumber: http://www.koleksiviral.com/2017/03/lelaki-yang-dipercayai-suami-lana.html




0 comments:

Post a Comment