Wednesday 29 March 2017

Filled Under:

Sepasang Kembar melayu Ditemui Maut Bersama, Dirogol Bergilir-gilir Lima Orang Lelaki.

Sepasang Kembar melayu Ditemui Maut Bersama, Dirogol Bergilir-gilir Lima Orang Lelaki.




Lampung: Malang nasib dua beradik yang merupakan kembar apabila kedua-duanya ditemui maut bersama dipercayai diperkosa secara bergilir-gilir oleh 5 orang lelaki.

Kejadian yang menimpa mangsa Alisha Corinna 22 tahun dan Alisha Nathania dipercayai bermula ketika keduaduanya sedang berjalan-jalan dan berjumpa 5 lelaki di jambatan baru kampung cempaka masjid minggu lalu.

Dilokasi berkenaan diketahui bahawa 5 orang suspek berkenaan berada dalam keadaan mabuk dan telah memaksa mangsa untuk minum bersama-sama.

Mangsa juga di ugut akan dibunuh jika enggan mengikut kemahuan mereka, tidak lama selepas itu mangsa di pukul dan tidak sedarkan diri.

Dipercayai bahawa kedua-dua mangsa di bawa ke rumah kosong dan telah di paksa untuk melakukan hubungan intim dengan kelima-lima suspek.

Takut perbuatan mereka di laporkan kepada pihak polis, kedua-dua mangsa kemudiannya dibunuh dengan cara mencekik mangsa sehingga maut.

Dimaklumkan jenazah kedua-dua mangsa ditemui oleh penduduk setempat dalam kedaan separuh bogel pada keesokan harinya. Kejadian berkenaan kemudian dilaporkan kepada pihak polis untuk menjalankan siasatan selanjutnya,

mayat kemudiannya di bawa k ehospital untuk di bedah siasat. Sementara ketua polis lampung Dedi Permandi berkata, pihak mereka terus menjalankan siasatan dan sudah berjaya menahan 4 orang suspek bunuh manakala seorang lagi masih dalam pemburuan.

Bagaimanapun ahli keluarga mangsa berharap agar pihak polis segera menangkap kesemua suspek dan mendakwa mereka atas kesalahan yang mereka lakukan.


sumber: http://wartawan-jalanan.blogspot.my/2017/03/sepasang-kembar-ditemui-maut-bersama.html




0 comments:

Post a Comment